terakhir, untuk berakhir

بسم الله الرحمن الرحيم


last paper-
bukan sesuatu yang dinanti-nanti
cuma yang ditunggu-tunggu;
untuk berakhir


redha itu ikhlas
pasrah itu menyerah


*****
ramai yang bercadang untuk pasrah
namun masih belum ingin untuk menyerah
semoga ikhlas, untuk redha
p.s - rindunya nak menulis


promote jap
macam menarik
boleh pakai masa tengok bola di rumah? ;)

di sini



5 comments:

sya-hi-da said...

alyaa,

selamat brusaha lebih sikit ntk last paper esk eh.redha itu perlu tp usaha itu wajib.aha

er,bju yg kuning 2 mcm menarik je..blh la tempah 1.:p

Umairah. said...

naaaaakkkk yg kaler merah tu.
alya, all the best sayang!

XD

dengar cakap kak syida tuh xP

Alyaa Ali said...

kak syida - insyaAllah insyaAllah
nak berusaha ni! sampai ke ketertutupan kelopak mata yang terakhir! XD

kak umairah - terima kasih akak sayang! :D

kepada kedua-dua akak,
boleh boleh. sorg bayar rm60 yea.
lebih 20 sorg tu tok beli bju sy :p

Umairah. said...

cehs :P

alyaa,
nanti ajar akak acaner nak dengar kuliah bm tu okeyh.

hehe.
selamat bercuti alyaa-ku.

Alyaa Ali said...

insyaAllah :)
next week dgr kt tmpt program lah aeh? ;)

saya sudah start cuti!
hoyeah...
akak pula selamat mengemas rumah yea :p