random

بسم الله الرحمن الرحيم

pautan lagha
rantaian maksiat
sambungan jahiliyyah
rosak
hati - si pendosa

buat itu serasa tak kena
buat ini serasa tak selesa
itu tanda rajuk Allah

sebelum ini
yang menjaga hatimu itu
yang memelihara imanmu itu
yang memimpin jalanmu itu
yang menyokong kata-katamu itu
yang membimbing kata hatimu itu
semua Tuhan

sebenarnya kamu hanya perlu lelap
kantuk dimata jelas terpamer
ucapkan syukur atas hari ini
semoga esok akan lebih disyukuri



*****
hasil yang dikutip semula

3 comments:

sya-hi-da said...

random?

bagilah tajuk yang bukan namanya random.aha.

"suka hati je k.syida ni. ikut suka oranglah nak bagi tajuk ape pun kan."
-monolog tuan punya belog. eh?

btw, makin mantap eh penulisan sekarang.kalahla akak2 semua. hee

Umairah. said...

a'ah
betul, tulisan alya makin bagus


alhamdulillah :')
hehe

Alyaa Ali said...

K.syida - sbb time tu tgh pening xtau nk letak tajuk ape.hakhak
Cube akak bagi idea sket :p

K.umai & k.syida -
ekceli ni hasil lama oh.
Dikutip semula.

Terhasil smasa jiwa kacau
Ayat lebih bnyk bermain difikiran serasanya masa tu
Skrg kualiti mcm mkin kurang je.sobs.

Belajar drpd akak-akak juga ^^
Terima kasih!
Semoga dpt belajar lagi :)