draft percubaan

بسم الله الرحمن الرحيم

klik pada gambar untuk paparan lebih jelas

percubaan pertama
saja suka-suka
masih dahagakan kosa kata baru
perlu khatamkan Kamus Dewan Bahasa, mungkin?

oh
dan selitan unsur keagaaman paling penting, kan?
perlu lebih banyak membaca
demi ummah, kerana Allah
InsyaAllah


*****
menunggu hari ahad untuk disemak penulis hebat ;)



5 comments:

Umairah. said...

:P

nak bace.

walaupun, saya bukanlah penulis hebat yg anda maksudkan-

boleh? heh.

ps: alyaaaa, i'm back. rindu alya kerana Allah.

Alyaa Ali said...

Down to earth sgt akak ni ;)
Saya nk suruh wani ardy semak ni :p

Tak siap lgi lah akak
Waktu-waktu sibuk ni idea tak dtg ;p
Tpi mmg nk soh akak tgk pun
Tak dpt publish, dpt simpan sndri pun dh cukup bersyukur
At least dpt bljr ;)

Ps: rindu akak lebih kerana Allah
Smpai hati akak xreply text :p

Umairah. said...

sampai hati tak angkat call :P
by the way, sori sayang.

semalam akak letih sangat.

tido je sepanjang dalam bas, tak sedar langsung. sampai akak terlepas stesen, huhs

T.T

sya-hi-da said...

bila nak terbit ni?

aha. :p

Alyaa Ali said...

Belum ada kesempatan lagi nk ngadap laptop mencurahkan idea yg entah di mana. >.<

InsyaAllah soon ;)