Masih mencari identiti itu

بسم الله الرحمن الرحيم 

Aku, si peangarang yang hasilnya adalah hasil keterikutanku terhadap karya mereka yang aku kagumi.
     Bersahaja,
          Sampai mesejnya,
               Ringan pembawaannya,
                    Menusuk kata-katanya.

Tulisan yang membuatku bangga dengan ciptaan tuhan yang sangat kreatif.
Subhanallah.
Mereka itu menulis berdasarkan motif yang sebenar.
Walau aku tidak mampu untuk merungkai setiap motif itu,
Aku masih tahu mereka ada,
           Motif penyampaian        ITU

Walau karya mereka itu indah,
Namun masakan aku mampu untuk menyamakan dengan keindahan karyaNya?
Cukuplah kekaguman itu aku zahirkan dengan pembacaan setiap hari tanpa kenal erti jemu.
Istoqomahlah wahai hati.

Aku?
Menulis ikut sedap tangan, hati, perasaan.
Menghamburkan setiap perkataan di atas kertas tanpa ada motif sendiri.
Aku yang masih mencari identiti sendiri.
Mungkin dengan setiap percubaan 'try and error' yang aku lakukan ini,
Aku bisa dipertemukan dengan ideniti itu.
yang Allah masih simpan untukku, sang pencari.





exam mode : perasaan berbolak balik
mengarang ikut sedap tangan
Tiada motif penyampaian tapi masih ingin menyampai
Agar si pembaca yang tidak seberapa dapat memahami pendekatan yang dibawa *boleh paham ke? -___-
Yang tidak tetap pendiriannya dalam menulis

Split personality di alam maya


 Assalamualaikum w.b.t...

No comments: